شخصیت شناسی مردان از روی لباس

زنان براي فهم روحیات و خصوصیات مردان بايد به هزار حيله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع كنند تا بتوانند شناخت كافي نسبت به مرد زندگي‌شان به دست بياورند. شما هم اگر جزو خانم‌هايي هستيد كه مي‌خواهيد همسر يا نامزدتان را بهتر بشناسيد، مي‌توانيد از نوع لباس پوشيدنش به ويژگي‌هاي اخلاقي او پي ببريد و بهترين و درست‌ترين عكس‌العمل را در مقابل او انجام دهيد. به‌خاطر داشته باشيد هرچه شناخت شما كامل‌تر و درست‌تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگي مشترك شيرين‌تري را تجربه خواهيد كرد.

 

 

 

رنگ رخسار خبر مي‌دهد از سر درون

در بحث روانشناسي مبحثي به نام «روانشناسي رنگ» وجود دارد كه شديدا در روحيه انسان تاثيرگذار است. به‌عنوان مثال رنگ قهوه‌اي يك رنگ مرده و بي‌جان بوده كه در تضاد با رنگ قرمز است، يا رنگ آبي آرام‌بخش است. به خاطر همين است كه مي‌گويم دريا آرام‌بخش است. رنگ مشكي را من به عنوان رنگ عزا قبول ندارم، به نظر من رنگ مشكي هيبت و زيبايي خاص خودش را دارد. رنگ سفيد واقعا به نظرم صلح مي‌آورد و ناخودآگاه آرامش را به شما هديه مي‌دهد. به همين دلايل مي‌شود از روي رنگ لباس افراد به ويژگي‌هاي اخلاقي‌شان پي برد. طبيعتا كسي كه از رنگ‌هاي شاد استفاده مي‌كند آدم فعال و شادي است و روحيات دروني‌اش زنده است و بالطبع هر كه از رنگ‌هاي سرد و بي‌روح استفاده كند آدم شاد و سرحالي نيست.

 

آنهایی که تي‌شرت‌ها و پوليورهاي يقه هفت می پوشند

در پوليورهای يك مرد جنس و نوع آن به اندازه تركيب و بافتش اهميت دارد. مرداني كه از اين مدل لباس‌ها استفاده مي‌كنند، مردان خودخواهي هستند كه در درجه اول به خودشان اهميت مي‌دهند و بيش از آنكه به شما عشق و محبت بدهند هدف‌شان اين است كه از شما عشق و محبت بگيرند. زودرنج هستند و بالطبع خيلي هم زود به آنها برمي‌خورد، توقع دارند كه شما احترام‌شان را نگه داريد و تحمل كوچك‌ترين بي‌احترامي را ندارند.

 

آنهایی که تي‌شرت‌ و پيراهن‌هاي گشاد روي شلوار انداخته مي پوشند

مردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند خيلي راحت‌طلب هستند و زندگي آرام و بي‌سروصدايي دارند و حرف مردم برايشان مهم نيست و اصلا افراد دهن‌بيني نيستند. از كنار مشكلات به‌راحتي رد مي‌شوند و آنها را جدي نمي‌گيرند. بيش از هرچيزي در زندگي به دنبال آرامش هستند و براي رسيدن به آرامش از هيچ كاري دريغ نمي‌كنند. در پول خرج كردن هم خيلي راحت هستند و پول را براي خرج كردن مي‌دانند نه براي جمع كردن.

 

بلوزهاي يقه اسكي و پيراهن‌هاي يقه ايستاده

مردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند، خيلي محافظه‌كار هستند و در کل با مسائل منطقي برخورد مي‌كند، اصلا احساساتي نيست اما در عين حال عاشق خانواده و همسرش است. سياستمدار است و با حساب و كتاب كار مي‌كند. بدون فكر حرف نمي‌زند و بدون فكر عمل هم نمي‌كند. خيلي دير قول مي‌دهد اما وقتي قولي را به شما بدهد محال است آن را زير پا بگذارد.

 

مردانی که دستمال گردن می‌بندند

مرداني كه از دستمال گردن استفاده مي‌كنند افرادي با اعتمادبه‌نفس هستند و در ضمن سخاوتمندند. اهل تجملات و پول خرج كردن هستند و علاقه خاصي به ماديات دارند. به‌طور كلي پول در زندگي اين افراد نقش بسيار مهمي را ايفا مي‌كند. اصولا به سلامت بدنشان خيلي اهميت مي‌دهند و در زندگي به دنبال رفاه هستند و همسري را انتخاب مي‌كنند كه مثل خودشان باشد. آنها به رستوران‌هاي پرزرق و برق علاقه دارند و از لباس‌هاي كلاسيك استقبال مي‌كنند.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction