.

 

 
 
 
 
 
خصوصیات و ویژگی های کارتن پلاست 

سبک : سبکی این محصول تا حدی است که وزنی معادل یک ششم شیشه و یک سوم آکریلیک جهت مصارف ساختمانی، دکراسیون و ... بسیار عالی می باشد.


2) انواع رنگ های مختلف : این محصول را می توان در انواع رنگ های مختلف تولید کرد.



3) انعطاف پذیری : این ورقها قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و می توان چه از جهت طول و چه از عرض آن را قوس داد. ولی برای جلوگیری از تا خوردگی بهتر است به صورت طولی قوس داده شود.



4) تحمل فشار بالا : از این محصول در بسته بندی محصولات مختلف می توان استفاده کرد زیرا قابلیت تحمل وزن بالا و مقاومت و دوام بسیار زیاد این محصول تحول شگرفی را در صنعت بسته بندی ایجاد کرده است.



5) قابل شستشو: این محصول قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را دارا است و هیچگونه تاثیر منفی بر روی ورقهای کارتن پلاست را ندارد.



6) غیر سمی : در تولید این محصول هیچ گونه مواد سمی بکار نرفته است و این ورقها بر سلامتی انسان هیچ گونه خطری ندارند و می توان برای مصارف بسته بندی مواد غذایی بهره برد ؛ توجه : قبل از مصرف در صنایع دارویی و غذایی ضروری است که توسط یکی از روشهای استریلیزاسیون ضدعفونی گردد.



7) بدون بو: ورق کارتن پلاست کاملا بدون بو می باشد و بوی محیط خود را جذب نمی کند.



8) قابل چاپ : امکان چاب بر روی این ورقها در طرح ها و رنگهای مختلف به روش سیلک اسکرین (Silk-Screen) وجود داشته و ماندگاری قابل توجهی را دارد لذا محصولی بسیار مناسب برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی و استند ها به شمار می رود.



9) قابلیت برش آسان : ورق کارتن پلاست را می توان با یک تیغه ساده برش داده یا مانند کارت های  مقوایی به وسیله دستگاه برش دایکات شود و حتی می توان به وسیله منگنه، چسب، جوش پلاستیکی و ... به هم اتصال داد.



10) حفظ انعطاف اولیه : این محصول (ورق کارتن پلاست) در صورتی که در مقابل نور مستقیم آفتاب نباشد انعطاف و نرمی خود را کاملا حفظ خواهد کرد و شکل خود را حفظ می کند.



11) غیر قابل اشتعال : این ورقها در دماهای بالا مشتعل نشده بلکه ذوب می شوند بنابراین هنگام بروز حادثه به عنوان مانع عمل کرده و از رشد سریع آتش سوزی جلوگیری می کند.



12) مقاومت در برابر ضربه و له شدن: مقاومت و ضربه پذیری این ورقها بسیار زیاد می باشد 200 برابر بیشتر از شیشه و 7.5 برابر بیشتر از آکریلیک مقاومت دارد.



13) مقاوم در برابر مواد شیمیایی : جنس این محصول پروپیلن می باشد لذا در مقابل بیشتر مواد شیمیای مقاومت دارد. (برای آشنایی از جزئیات این مواد شیمیایی اینجا کلیک کنید.)



15) عایق گرما : این محصول مانع از عبور گرما از خود می شود و در صنعت ساختمانی کاربرد فراوانی برای جلوگیری از هدررفت انرژی دارد.



16) عایق رطوبت : این ورقها کاملا مانع از عبور آب و رطوبت از خود می شود. لذا در گلخانه ها ، استخر ها و ... کاربرد فراوانی دارد.

17) عایق صوت : به دلیل ساختار شبکه ای این محصول و وجود هوا در داخل صفحات آن ، می توان از آن به عنوان عایق صدا بهره گرفت.


18) امکان لوله شدن : در صورتی که ورق کارتن پلاست در گرماژهای پایین تولید شود قابل انعطاف بوده و می تواند به صورت رول بسته بندی گردد و فضای کمتری را اشغال کند.



19) عایق UV : بنا به سفارش مشتری مواد مخصوصی در تولید این محصول به کار گرفته می شود که از عبور اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کرده و مقاومت این محصول را درمقابل نور آفتاب به مقدار بسیار زیادی افزایش می دهد.



20) قابل بازیافت : این محصول کاملا قابل بازیافت می باشد.



21) دارای استاندارد جهانی : این کالا کاملا ساخته شده با مواد استاندارد می باشد که تایید شده از FDA (وزارت بهداشت آمریکا ) می باشد.



22) جدا کننده : از این محصول می توان به عنوان طبقه بندی محصولات در طبقات زیاد طولی استفاده کرد.

تاریخ: ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ 
منبع:
Cartoon Plast Co.
 
 

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction