هتل قصر طلایی مشهد

                                                     

          

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور، با بهره‌گیری از هنر معماری منحصر به فرد در سطح بین المللی، طراحی گردیده و اجرای آن با طراحی چشمگیری بر اساس استانداردهای روز دنیا صورت گرفته که در روز عید سعید فطر سال ۱۳۸۹ مصادف با نوزدهم شهریور ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل بین المللی قصر طلایی ضمن احترام به حقوق مهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی درامر مهمان‌نوازی، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم، گام برداشته و رضایت خاطر مهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در شهر مقدس مشهد برآورده سازد. 
هتل بین المللی قصر طلایی در بیست طبقه (با احتساب طبقات منفی) و زیربنای ۷۰۰۰۰ متر مربع در دو فاز، دارای پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه‌های معماری برخوردار می‌باشد. این مجموعه با واحدهای اقامتی در تیپ‌های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان‌های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل و با دکوراسیون مدرن، آرزومند ثبت لحظاتی پر از آرامش برای شما عزیزان می‌باشد. 
این هتل باوجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد با معماری چشم‌نواز و بهره‌مندی از فضاهایی لوکس و مجلل همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقهها و ذائقه‌های مختلف و پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و مهمانان گرانقدر حضرت ثامن الحجج(علیه السلام ) می‌باشد. 

 

 

 

 

           

                                                                                                                               

نام مجموعه :  هتل قصر طلایی - مشهد

نام مدیریت :

زمینه فعالیت : هتل - مهمان پذير - مسافرخانه

پست الکترونیک :

وب سایت :

شماره تماس :   38038000 (51) 98+

نشانی :  مشهد -  خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 34 و 36 ، هتل بین المللی قصر طلایی