شیشه دوجداره ، در و پنجره دوجداره upvc

خط ئولید درب و پنجره یو پی وی سی |درب و پنجره یو پی وی سی UPVC

 

در و پنجره ها مرزهای خانه شما و دنیای بیرون هستند. انرژی گرمایشی با عایق بندی پروفیل ها و شیشه دوجداره در خانه حفظ  شده و نیازی به هزینه های اضافی براری مطلوب نگه داشتن دما نخواهد بود. در و پنجره های دو جداره تأثیر زیادی در نما و شکل ظاهری ساختمان دارند. با توجه به این مطلب که هزینه اولیه این پنجره ها زیاد به نظر می رسد، ولی امروزه مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحدهای ساختمان، پنجره های دوجداره را با توجه به مزیتهای ذیل مورد استفاده قرار می دهند. ساخت در و پنجره یو پی وی سی UPVC از نوع سخت در سال 1960 در اروپا آغاز شد.

در واقع نسل چهارم درب و پنجره ها ، در و پنجره یو پی وی سی UPVC  هستند . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید در  و پنجره های چوبی، آهنی و آلومینیومی استفاده از این نوع در و پنجره ها رونق روز افزون یافته است.

سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی بکار رفته در ساخت درب و پنجره، موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد. بکارگیری شیشه دوجداره خاصیت عایق بودن در مقابل صدا و حرارت را در پنجره های upvc افزایش داده است، امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به UPVCC است.

پنجره upvc | پنجره دوجداره upvc چیست؟

پنجره دوجداره upvc از ماده سخت و محكم UPVC ساخته شده است که سبب می شود تا شكل چند محفظه ایی آن باعث شود تا در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعريق مقاوم تر باشد.پنجره دوجداره upvc زمانيكه در برابر گرما و سرمای خيلی زياد قرار می گيرد تغيير شكل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمين مي كند كه پنجره دوجداره upvc فرم و پايداری خود را حفظ می كند. گوشه های درب و پنجره upvc به صورت مكانيكی بهم متصل نمی شوند بلكه به يكديگر جوش داده می شوند كه باعث می گردد درب و پنجره upvc به  صورت يك قالب بهم پيوسته و يك تكه باشد.

 

برخی مزایای درب و پنجره های upvc را می توان به صورت زیر شرح داد :

عایق گرما و سرما: طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، 48 درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و 24 درصد از درها است. عایق بودن شیشه ها، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را تا 45 درصد کاهش می دهد.

 

عایق صوتی:شیشه های چند جداره، نوع گاز مصنوعی بین شیشه ها، استفاده از درزگیرهای لاستیکی مناسب و همچنین فضای متخلخلپروفیل های UPVC ، موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می  باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام باد از خود بروز دهند.

 

کارایی و تنوع شکل و رنگ: تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند.

 

قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره: امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته  کردن پنجره ها را فراه می سازد.

 

اقتصادی: پنجره های upvc نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های upvc به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد.

 

بهداشتی و مقاوم در برابر مواد اسیدی و یازی: بنا به خواص ماده UPVC، درب و پنجره های upvc مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط  جوی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان میدهند. بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند. علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده PVC بسیار محدود بوده و در مجموع، این خواص استفاده از درب و پنجره های upvc در بیمارستان ها و  آزمایشگاه ها را برجسته می سازد.

 

شستشوی آسان : در و پنجره ها طوری طراحی می شوند تا بتوان به تمام قسمت های پنجره از جمله قسمت های پشتی دسترسی پیدا کرد و با دست و شوینده ها تیمز کرد .

 

همبستگی با طبیعت:مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند. همچنین پنجره های قدیم و ضایعات ساخت پنجره های PVC می توانند خرد شده و مجدداً در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.

 

ضد اشتعال و برق گرفتگی:دمای احتراق ماده (PVC) 380 درجه سانتیگراد است، که در مقایسه با پنجره های چوبی دیرتر مشتعل شده و بر خلاف چوب مادهPVC با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود. همچنین استفاده از مواد افزودنی (مولتی فایرها) سرعت انتشار حریق را بسیار کند می کند. مقاومت الکتریکی ماده UPVC

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction