No result.

 

تایل آلومینیومی

سقف های شبکه ای یکی از کاربردی ترین، زیباترین انواع سقف های دکوراتیو می باشند. تایل آلومینیومی عصر کهربا یکی از انواع سقف های شبکه ای است که زیر سازی آن قابل رویت بوده و در ابعاد متنوع تولید می شود. تفاوت این سیستم با دیگر سیستم های شبکه ای در اجرای منظم ابعاد شبکه ها می باشد
تایل شبکه ای را می توان هم به صورت مجزا و هم تلفیق شده با دیگر سقف های کاذب طراحی و اجرا نمود.تایل های آلومینیومی این شرکت در مدل های سازه نمایان و سازه پنهان با تنوع رنگ سفید و نقره ای و طلایی پادرکوتینگ با ضخامت 0.5 ،0.6 میلیمتر و در طرح های ساده ،وسط پانچ ، تمام پانچ  و پانچ کلاسیک عرضه می گردند .

رنگ کلیه تایل ها از سیستم پادرکوتینگ یا الکترواستاتیک می باشد .

در صورت درخواست طرح یا لوگوی مربوط به شرکت یا هر نوع رنگ با کد رال،  امکان انجام آن میسر می باشد .

شایان ذکر است بدانید تایل های آلومینیومی شرکت عصرکهربا در زمره مرغوبترین محصولات همردیف خود می باشد که استفاده از ورق های کارخانه آلومینیوم پارس و بهره گیری از جدیدترین و مجهزترین سیستم های رنگ آمیزی رنگ الکترواستاتیک و استفاده از مرغوبترین نمدهای عایق سازی در تایل های آلومینیومی و ضخامت واقعی و بسته بندی شکیل و مقاوم در برابر ضربات ناشی از حمل و نقل ما را به یکی از بهترین در امر تولید تبدیل نموده است .  

این محصول در در رنگهای طلایی ، استیل ( آینه ای ) ، نقره ای ، سفید ، و طرح چوب قابل عرضه میباشد .
در تایلهای آلومینیومی علاوه بر رنگ پذیری مختلف از طرح ها و پانچهای مختلف استفاده شده است که این امکان را برای خریدار فراهم میکند که با هر سلیقه ای بتواند به راحتی انتخاب نماید.

سبک بودن ، طول عمر بالا ، تنوع در طرح و رنگ ، قابلیت شستشو ، مقاوم در برابر حرارت ، آنتی باکتریال بودن و هماهنگی با هر نوع سلیقه و ایجاد محیطی زیبا و دلپذیر، سبب شده است که در حال حاضر از این کالای نوین در بسیاری از پروژه های ساختمانی مانند رستورانها ، ادارات دولتیو بیمارستانی ، آزمایشگاهی ، سالنهای ورزشی ، سالنهای نمایش و آمفی تئاتر و کارخانجات صنعتی ، انبارها ، سالنهای فردوگاهی و....  استفاده شود.

در صورت نیاز به بازدید از کارخانه تولیدی ما و تولید پیشرفته مان مقدمتان را گرامی می داریم و افتخار میکنیم از توانمندیهای ما در تولید تایل های آلومینیومی . دامپا  و پروفیلهای گالوانیزه سقف کاذب بازدید فرمایید .خواهشمندیم در راستای تمیز اجناس تولیدی با کیفیت تنها به گفته های ما بسنده نفرمایید مطمئن هستیم با مقایسه کیفیت محصولات این شرکت با محصولات سایر شرکت های همکار محترم تفاوت چشمگیر ما را به صورت کاملا ملموس حس خواهید فرمود.

 

تایل های آلومینیومی شرکت عصر کهربا با برند پارس آهن تاب PARS AHANTAB تولید می گردند و در سقف های کاذب به کار می روند.

سقف کاذب آلومینیومی از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی سپری نمایان و سپری پنهان تشکیل شده است که شبکه مذکور به وسیله آویز های قابل تنظیم، به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه ها قرار می گیرند.

سقفهای کاذب آلومینیومی در دو سیستم تولید و عرضه می گردد:

 

1-سقفهای کاذب آلومینیومی سپری نمایان Lay-in Systems :

این سیستم به دلیل نحوه قرارگرفتن تایل ها بر روی سازه های T شکل که پس از اجرا سقف قابل رویت بوده اصطلاحاً با نام سیستم سازه نمایان یا Lay- in شناخته می شود.  در این سیستم باتوجه به این که تایل ها تنها به واسطه وزن خود بر روی سازه ها قرار دارند دسترسی به تأسیسات پشت سقف را در هر زمان ممکن ساخته و جهـت فضاهـایی که نگهـداری از تأسیسات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پیشنهاد می شود. سقف های Lay-in سقف هایی با قابلیت اجرایی سریع و آسان است که ساختار آن، به وسیله  آویز قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می شود.

این نوع تایل ها به صورت پانـچ شده و بـدون پانـچ در قطر های 1.8 میلیمتر و 2.3 میلیمتر بصورت منظم و نامنظم تولید می گردند.همچنین پانچ در قطر های متفاوت و طرحهای متنوع بصورت سفارشی نیز عرضه می گردد.

 ابعـاد استاندارد تولیدی :  600x600mm

ابعاد بر اساس تولید سفارشی  : 

600x300mm     600x1200mm     600x900mm    600x1800mm    600x300mm    300x1200mm

 

 

2-سقفهای کاذب آلومینیومی سپری پنهان Clip-in Systems :

در این سیستم تایل ها در داخل مقاطع زیرسازی (پروفیل) بدون فاصله و در کنار هم قرار می گیرد.بدلیل عدم رویت این مقاطع پس از اجرا  اصطلاحا"  به نام سیستم سپری پنهان یا Clip-in شناخته می شود.صرف نظر از زیبایی منحصر به فرد این نوع تایل ها ، استفاده از آن در فضاهای بهداشتی مانند بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و کارخانجات تولید مواد غذایی و دارویی و... مناسب است.    

این نوع تایل ها به صورت پانـچ شده و بـدون پانـچ در قطر های 1.8 میلیمتر و 2.3 میلیمتر بصورت منظم و نامنظم تولید می گردند.همچنین پانچ در قطر های متفاوت و طرحهای متنوع بصورت سفارشی نیز عرضه می گردد.

 ابعـاد استاندارد تولیدی :  600x600mm

ابعاد بر اساس تولید سفارشی  : 

  600x300mm     600x1200mm     600x900mm    600x1800mm    600x300mm   300x1200mm

 

 

 

آلومینیوم (Aluminium)

فلزی نرم و سبک است که دارای هر نقره ای کدر می باشد زیرا وقتی در معرض هوا قرار می گیرد، یک لایه نازک از اکسید آلومینیوم سریعا روی سطح آن تشکیل می­ شود. نام آلومینیوم از نام باستانی آلوم (سولفات آلومینیوم پتاسیم) که آلومن (در لاتین به معنی نمک تلخ) می باشد، گرفته می شود. آلومینیوم غیر سمی،غیر مغناطیسی و غیر قابل اشتعال است و رادیو اکتیو  نیز نمی باشد. آلومینیوم، فلزی نرم و سبک، اما قوی است، با ظاهری نقره‌ای - خاکستری مات و لایه نازک اکسایش که در اثر برخورد با هوا در سطح آن تشکیل می‌شود، بدون زنگ خوردگی و چکش خوار، انعطاف‌پذیر و به راحتی خم می‌شود. همچنین بسیار بادَوام و مقاوم در برابر زنگ خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.

آلومینیوم عنصری شیمیای در گروه بورون با عدد اتمی ۱۳ و نماد Al است. این عنصر یک فلز نرم و سفید و چکش‌پذیر با چگالی پایین است که سومین عنصر فراوان و فراوان‌ترین فلزات درپوسته کره زمین است. آلومینیوم خالص به دلیل واکنش‌پذیری بسیار بالای خود بسیار به ندرت به طور طبیعی یافت می‌شود و به جای آن در سنگ‌های معدنی مختلفی وجود دارد. بیشتر آلومینیوم دنیا از سنگ بوکسیت به دست می‌آید.

«فردریک وهلر» بطور کلی به آلومینیوم خالص اعتقاد داشت. اما این فلز دو سال پیشتر به‌وسیله «هانس کریستین ارستد» شیمیدان و فیزیکدان دانمارکی بدست آمد. در روم و یونان باستاناین فلز را به‌عنوان ثابت کننده رنگ در رنگرزی و نیز به‌عنوان بند آورنده خون در زخم‌ها بکار می‌بردند و هنوز هم به‌عنوان داروی بند آورنده خون مورد استفاده‌است. در سال ۱۷۶۱، «گویتون دموروو» پیشنهاد کرد تا alum را آلومین (alumin) بنامند.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction