No result.

.

 

آشنایی با تولید کیسه های پلاستیکی و حباب دار

 

,[categoriy]

 

 

 نایلون حباب دار از درون کاملا لطیف و صاف ولی از بیرون دارای پوسته ای حباب دار می باشد که جهت بسته بندی کالاهای ظریف، حساس و یا شکستنی و هر نوع کالا که نیاز به جابجائی دارد اعم از خانگی، صنعتی، سبک، سنگین، حساس و ….. با قابلیت ضربه گیری عالی و کاهش صدمات در حمل و نقل کالا استفاده می شود. این کالا از مواد پلی اتیلن تولید می شود.
نایلون های حبابدار در انواع مختلف عرضه می گردد که در زیر ذکر می گردد.

 کیسه حبابدار 2 بعدی ( نوع معمولی):

که برای بسته بندی تقریباً تمامی کالاهای غیر مکعب شکل استفاده می شود. مانند: قطعات الکترونیکی، درب آسانسور، درب ضد سرقت، ظروف چینی و بلور، شیر آلات بهداشتی، شیر آلات صنعتی، پایه پنج پر صندلی، قاب عکس، تابلو فرش، لوازم یدکی خودرو ( چراغ ، آینه ، داشبورد ، سپر و … )

کیسه حبابدار 3 بعدی:

کیسه حبابدار مکعب شکل برای بسته بندی تمامی کالاهایی که شکل منظم و مکعب شکل دارند. مانند:
اجاق گاز، یخچال فریزر، کمپرسور های اسکرو، چیلر، انواع کمد و تخت خواب، فایل و بایگانی، کتابخانه، مبلمان اداری و منازل
کیسه های حباب دار با خاصیت ضد الکتریسته ساکن
کیسه های حباب دار با قابلیت بسته شدن مجدد

 

,[categoriy]

 

جهت بسته بندی کالاهای ظریف، حساس و یا شکستنی و هر نوع کالا که نیاز به جابجائی دارد اعم از خانگی، صنعتی، سبک، سنگین، حساس و ….. با قابلیت ضربه گیری عالی و کاهش صدمات در حمل و نقل کالا کاربرد دارد. با توجه به نوع مصرف جهت کالاهای شکستنی و حساس از حباب پلاستیک کوچکتر و برای کالاهائی که از حساسیت کمتر و مقاومت بیشتر نیاز دارند از حباب پلاستیک بزرگتر استفاده می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده برای کاربرد، این کالا با وجود لایه متالایز توانایی انعکاس گرما را داشته و می تواند به عنوان پشم شیشه در سوله کارخانجات استفاده شود همچنین با وجود آلومینیوم برای وسایلی که دارای حرارت غیر مستقیم می  باشند مانند آبگرمکن به عنوان عایق حرارتی کاربرد داشته و نقش بسزایی را در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا نماید.

تکنولوژی تولید نایلون (فیلم پلی اتیلنی) در واقع یکی از ساده ترین تکنولوژی تولید بوده که در داخل کشور به آسانی قابل دسترسی است .

مواد اولیه این طرح به نسبت مورد نیاز توزین گردیده و جهت مخلوط شدن به مخلوط کن هدایت می گردند. سپس مواد مخلوط شده به دستگاه اکسترودر هدایت شده و با استفاده از تسمه نقاله مواد به درون کلندر جهت ضخامت دادن به فیلم پلی اتیلن عبور داده می شود . با عبور از خشک کن دمای فیلم کاهش می یابد. در نهایت به صورت رول پیچیده شده کناره های آن برش داده شده و ضایعات حاصل از برش به آسیاب اولیه برگشت داده می شود و فیلم (نایلون) پلی اتیلن آماده می گردد.

 

,[categoriy]

 

پی اتیلن سبک به اکسترودر تولید تغذیه می شود. دستگاه با دریافت ماده اولیه و  با اعمال حرکت مارپیچی شکل، آنرا فشرده می کند و با عبور از منطقه گرم بصورت مذاب در می آید. در حالت تحت فشار این مذاب را به سوی دایس تی شکل دو لایه می راند . دو ورقه فیلم ،شکل گرفته و بطور آزاد و جداگانه بر روی سیلندر شکل دهی می افتند. یکی از فیلمها به سیلندر چرخان شکل دهنده می رود که بطور مداوم بوسیله خلا داخلی غلطک به فیلم حبابدار تبدیل و لایه دیگر فیلم پس از اینکه لایه قبلی از خلا آزاد شد بر روی آن پوشش داده می شود سپس این دو لایه توسط یک غلطک از جنس لاستیک سیلیکون که بصورت هیدرولیکی عمل می کند بیکدیگر فشرده می شوند و بدین ترتیب ورقهای حبابدار ساخته می شود. سپس ورق حبابدار به سیلندر خنک کننده و سپس غلطک رول کردن فرستاده می شود

برای تولید ورق حبابدار سه لایه رزین مذاب از کلگی دایس تخت یک اکسترودر دیگر بصورت ورقه ای دیگر بر روی سطح حبابدار فیلم قرا ر می گیرد. دو غلطک رزین مذاب را پرس می کنند تاورق سه لایه حبابدار بوجود آورند غلطکهای خنک کننده معمولاً دارای پوسته دو لایه ای هستند که کنترل دمای سطح آنها را میسر میسازد سیال سردکننده معمولاً آب است که دمای آن بدقت کنترل می گردد. هر دو فرآیند فوق باید با پیچش و برش به پایان برسند . چارچوب بخش پیچش باید تقریباً بدون لرزش باشد وبالاخره محصول بر روی رول کاغذی یک قرقره دور محور پیچیده می شود هوای خنک و آب تصفیه شده نیز در این فرآیند شکل دادن بکارمی روند.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction