No result.

 

باس زیر خود را چگونه انتخاب کنید

همان اندازه که با انتخاب صحیح یک لباس و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش می یابد،به همان اندازه با یک انتخاب نادرست در خرید لباس و پوشیدن آن باعث می شوید که ظاهرتان بد به نظر برسد.
مساله ی لباس زیر حتی مهم تر از انتخاب لباس می باشد زیرا اگر شما لباس زیر بدی را انتخاب کنید حتی اگر لباس فوق العاده را به تن داشته باشید اما باز هم بد جلوه می کنید.
لباس زیر هایی با جنس دانتل،یا لباس زیر های که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس و بافت برایلباس زیر هستند.

لباس زیر هایی که به طور روزمره و در طول روز از آنها استفاده می کنیم باید دارای چه مشخصاتی باشند؟
برای لباس زیر هایی که قصد دارید در طول روز از آنها استفاده کنید توصیه می کنیم لباس زیر هایی باشند که دارای جنس طبیعی باشند،از لباس زیری که ازجنس های دارای مواد ترکیبی مانند پلاستیک و ... هستند استقاده ننمایید چون شما یک مدت طولانی از صبح تا شب می خواهید از این لباس زیر استقاده کنید این جنس باعث می شود که شما در طول روز احساس ناراحتی داشته باشید.
شما می توانید از مدل های مختلف لباس زیری که تمایل دارید در طول روز استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی و بدون اذیت شدن به کارهای روزمره تان برسید.

لباس زیر ی که برای رفتن به یک جشن باید استفاده کنید باید دارای چه شرایطی باشند ؟
اگر لباسی را که قصد دارید بپوشید دکلته و یا لباس هایی در این سبک می باشد بهتر است از لباس زیر ی با جنس دانتل استفاده نمایید زیرا این جنس باعث می شود که بالاتنه شما جالب تر و بهتر به نظر برسد.
اگر لباسی که می خواهید بپوشید دارای بالا تنه ی لختی می باشد و شما بالا تنه ی کوچکی دارید توصیه می کنیم از لباس زیر هایی استفاده نمایید که مخصوص بالاتنه کوچک هستند زیرا در این لباس زیر ها لایه ها و پوشش های خاصی وجود دارد که باعث می شود،کمی بالاتنه شما بزرگ تر به نطر برسد.زیرا در لباس ها که دارای بالا تنه ی لختی هستند بیشترین و اولین قسمتی که دیده می شود بالاتنه شما می باشند.

نحوه ی نگهداری از لباس زیر :
لباس زیر خود را با دست بشویید یا اگر توسط ماشین لباس شویی این کار انجام می دهید بهتر است برنامه ی ماشین لباس شویی را بر روی لباس های حساس قرار دهید زیرا اگر برنامه ی و دمای بالاتری را انتخاب کنید باعث می شود تا بافت لباس زیر تان آسیب ببیند و زود از بین برود.
آدم برای اینکه تمیز و مرتب به نظر برسد معمولا سعی می کند ظاهری آراسته داشته باشد و لباس هایی مرتب و تمیز بپوشد ولی متخصصان پوست معتقدند که لباس زیر هم به همان اندازه در سلامت و بهداشت افراد موثر است.لباسهای زیر در تماس نزدیکی با پوست ما هستند و این باعث می شود که در صورت رسیدگی نکردن به آنها منشأ انواع حساسیت ها و عفونت های قارچی شوند.
در کشورهای توسعه یافته،تمهیدات و استاندارهای خاصی را برای تولید لباس زیر رعایت می کنند؛ مثلا بهترین الیاف را جهت بافت پارچه های لباس زیر تهیه کرده و با مواد کاملا بهداشتی و استاندارد، رنگ و تکمیل می نمایند. به همین دلیل، قیمت این لباس ها بالا می رود. لباس زیر هایی با جنس دانتل یا آنهایی که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس و بافت محسوب می شوند. اگر با این جنس لباس زیر راحت نیستید، ما انواع نخی را به شما پیشنهاد می کنیم که حساسیت پوستی کمتری ایجاد می کند.
لباس زیر از کالاهای مصرفی است که باید آن را زود به زود نو کرد و زیاد هم باید داشت. اگر لباس زیر به اندازه کافی داشته باشید، آن را زود به زود عوض می کنید و به راحتی هم آن را دور می اندازید. خیلی ها به دلیل اینکه لباس زیرشان در معرض دید دیگران نیست، آن را تا چند سال به بدترین وضع نگه می دارند. شما خیلی محترم اید و لباس زیرتان هم باید در شأن تان باشد. هر از گاهی لباس های زیر خود را بجوشانید تا آلودگی آن به طور کامل از بین برود. لباس زیر خود را تعمیر کنید و همچنین می توانید برای خود لباس زیر بدوزید. در عین حال می توانید برای از بین بردن میکروب های آن لباس زیرتان را بعد از شستشو و پیش از پوشیدن اتو کنید.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction