کاربری دوربین مداربسته

 

دوربین های مداربسته معمولا دو کاربری اصلی دارند:

کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

کاربری نظارتی: از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

سیستم های دوربین مداربسته

 

دوربین_مداربسته_آنالوگ,دوربین مداربسته آنالوگ,دوربین مداربسته انالوگ دید از عقب

نمای پشت دوربین مداربسته انالوگ

دوربین های مداربسته به صورت کلی به دو دسته آنالوگ و شبکه تقسیم می شوند. (برای اطلاع از تفاوت این دو سیستم به این مقاله مراجعه کنید)

دوربین مداربسته انالوگ: سیستم مداربسته انالوگ را میتوان نسل قدیمی تر دوربین های مداربسته معرفی کرد. این دوربین ها به دلیل سادگی و ارزان قیمت بودن هنوز هم با استقبال زیادی روبه رو هستند.

دوربین مداربسته شبکه یا دیجیتال: دوربین های مداربسته شبکه نسل جدید دوربین های مدار بسته هستند. این دوربین ها با وجود گران قیمت بودن به علت قابلیت های بسیار خوب، کیفیت و تکنولوژی تصویری بالاتر در حال جایگزینی به جای دوربین های انالوگ هستند.

دوربین های مداربسته معمولا از تجهیزات مشترکی ساخته می شوند. مهمترین بخش یک دوربین مداربسته چیپ تصویر آن است. این چیپ تصویر وظیفه تبدیل رشته های نوری به اطلاعات دیجیتال را برعهده دارد. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت های آنها و کیفیت ساختشان متغییر باشد. 

پشت_دوربین_شبکه,دوربین مداربسته شبکه,سیستم مداربسته شبکه,نمای پشت دوربین مداربسته شبکه

نمای پشت دوربین مداربسته شبکه

 

طریقه نصب دوربین مداربسته

 

تجهیزات مداربسته معمولا به گونه ای ساخته می شوند که به راحتی نصب و راه اندازی شوند. افراد با اطلاعات فنی متوسط می توانند با گذراندن یک دوره کوتاه به سادگی بسیاری از اصول نصب این تجهیزات را بیامورند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با طریقه نصب تجهیزات مداربسته مطلب آموزش نصب دوربین مداربسته را بخوانید. 

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction