.

No result.

 

برج یا دکل : هر جرثقیل برجی خودبرپا دارای یک برج یا دکل برای بالا بردن و نگهداری بخش های فوقانی جرثقیل است. قسمت فوقانی جرثقیل شامل : بازوی کمکی، اتاق راننده، مجموعه ی قلاب، واگن و سیستم های نگهدارنده است. دکل می تواند ثابت یا متحرک باشد.
ظرفیت : ظرفیت کاری جرثقیل باید توسط پلاک های فلزی به طور واضح و خوانا روی قسمت گردان جرثقیل نصب شود.
جا به جایی طولی : این واژه معمولا برای جرثقیل های برجی که روی ریل نصب می شوند به کار می رود. نصب این جرثقیل ها شامل قرار دادن ریل ها، تراورس ها و ضربه گیرها می باشد.
قلاب : قلاب یا قطعات فلزی متصل به آن برای هدایت و جا به جایی ایمن و آسان بار طراحی شده اند. برای افزایش ظرفیت هنگام بالا بردن بار از قلاب های دو یا چهار وایر استفاده می شود.
قرقره : قرقره وسیله ای چرخشی – مکانیکی بوده که با تغییر جهت حرکت سیم بکسل بازده ی مکانیکی را افزایش می دهد.
پانل الکتریکی : پانل الکتریکی در نزدیکی قسمت گردان دستگاه به صورت عایق شده نصب می شود و در برگیرنده فیوزها، کلیدها و سایر وسایل برقی است. کلید قطع اصلی جریان برق در مجاورت پانل الکتریکی قرار دارد. برای پیشگیری از خطرات ناشی از آذرخش و سایر نشتی های برق از سیستم اتصال زمین استفاده می شود.
جک های تعادلی : برای توزیع و انتقال فشار ناشی از بارهای وارده از جرثقیل و نیز افزایش پایداری دستگاه در برابر واژگونی از جک های تعادلی به همراه چهار تراش و صفحات فلزی که به شاسی دستگاه متصل است استفاده می شود. برای استفاده بهینه از جک های تعادلی به توصیه های سازنده مراجعه شود.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction