No result.

 

 

پارتیشن اداری زمانی جای خود را در محیط کاری باز کرد که برای بهبودی ارتباط و فضای کاری تلاش شد. این محیط کاری محبوب در محیطهای اداری معمولی، یک فضای کاری گسترده را برای ارتباط کارمندان فراهم میآورد.
فضای کاری پارتیشن ، بر اساس محیطهای دفتری سنتی باعث حداکثرسازی استفاده از فضا شده، به طوری که چندین کارمند در مرکز محیط و چندین کارمند در کنار دیوارها هستند.
پوشیدگی (Privacy) :
محدودیتهایی که در محیط کاری پارتیشن وجود دارد را در نظر بگیرید. پارتیشن ها معمولاً از دیوارهای کوتاه با درب های غیرفرمال تشکیل شدهاند که پوشیدگی کمی را به دنبال دارد. باید برای حفظ اطلاعات شخصی در این محیط، کمتر راجع به آنها صحبت شود. اگر صحبتی شخصی وجود دارد ، بهتر است که از تلفن موجود در اطاق کنفرانس یا اطاق مجزای دیگری استفاده شود. بر روی میز خود اشیاء و یا پروندههای شخصی دیگران را قرار ندهید.
تحقیقات مرتبط برای مطالعه: ساختار فعالیت های تیمی در پارتیشن 
دکور و لوازم:
برای احتیاط، از تصاویر منفی در دکور پارتیشن خود استفاده نکنید.عکس های خانوادگی خود و لوازم مورد نیاز و همچنین افتخارات و نمادهای پیروزی خود را بر روی میز کار قرار دهید. پیش از آنکه رادیو را با خود به همراه آورید، این موضوع را با مدیر خود چک کنید. اگر اجازه داده شد، میزان صدای آن را بر روی درجه ی خاصی گذاشته و یا از هدفون استفاده نمایید. به علت احتمال حساسیت دیگران، از آوردن گل و گیاه اجتناب نمایید.
ارتباط:
از آداب و معاشرت پارتیشن برای تشویق و ایجاد محیطی دوستانه استفاده نمایید. از استراق سمع پرهیز کنید. با کارمندان به آرامی صحبت کنید. در داخل پارتیشن برای صحبت با دیگران بلند فریاد نزنید! بجای آن از تلفن استفاده نمایید. صدای بلند باعث می شود که دیگران به سختی کار کنند. برای صحبت کردن، از اجتماع در خارج از پارتیشن خودداری کنید. صحبت را به داخل پارتیشن خود منتقل کرده و یا به اطاق کنفرانس بروید.
ملاحظات:
قسمت جلوی میز خود را روبروی درب پارتیشن اداری قرار ندهید زیرا ممکن است دیگران در هنگام عبور بر روی وظایف و مسئولیت  شما تمرکز کنند.یک محیط کار اطاقکی شکل باعث ارتباط نزدیک با همکاران می شود. در هنگام بیماری برای اجتناب از پخش شدن میکروب، به محیط کار نیایید. واضح است که سرفه و عطسه در محیط کار مشکل آفرین خواهد بود. همواره احترام به دیگران را در نظر داشته باشید.
آیا پارتیشن ها یک محیط کاری ساکت را بوجود میآورند؟
هرچه لت های پارتیشن بیشتر باشد، مزاحمتهای سمعی و بصری نیز بیشتر میشود.شرکت های کوچک معمولاً برای استفادهی بهتر از فضای کاری، از پارتیشن استفاده مینمایند. این مدل از لحاظ مزاحمت ها کمی بهتر از فضای کاری باز است که در آن در و دیواری وجود ندارد.نکته کلیدی این است که اندازه و نوع پارتیشنها باید درست انتخاب شود. نحوهی قرارگیری پارتیشن ها نیز فاکتور مهمی است که میتواند بر روی محیط کاری تاثیر گذار باشد.

ویژگی پارتیشن اداری،دکوراسیون اداری،سیتسم بایگانی اداری،بایگانی ریلی،پارتیشن اداری

ساختار:
شرکت های کوچک اگر قصد دارند که محیط کاری ساکت تری را بسازند، باید به ساختار پارتیشن ها توجه داشته باشند. بیشتر پارتیشن ها بین 4 تا 6 فوت ارتفاع دارند. اما بسته به نوع دفترکار، ارتفاع برخی از آنها تا 7 فوت نیز می رسد. پارتیشن اداری های  بلندتر، مزاحمت های سمعی و بصری را کمتر میکنند. کارمندان نباید بتوانند از بالای دیوار پارتیشن در کار دیگران وقفه ایجاد نمایند. اگر با آنها کار دارند، باید از بخش باز پارتیشن وارد شوند. برخی از پارتیشن ها در مقابل مزاحمت عایق تر هستند. آنها از لایه گذاری فم و چوب پنبه استفاده میکنند که صداهای اضافی را میکاهد.
پوشیدگی و مزاحمت کمتر:
کارمندان تمایل دارد که در داخل پارتیشن ، کمتر مورد مزاحمت قرار گیرند که این باعث بوجود آمدن یک محیط ساکتتر میشود. آنها برای آنکه انگشت نمای دیگران نشوند، کمتر از تلفن استفاده میکنند. به جای آن بر روی جایگزینی ها تمرکز میکنند. این کار باعث بهره وری بیشتر خواهد شد. همچنین پارتیشن باعث ایجاد پوشیدگی میشود، مخصوصاً برای کسانی که بر روی اسناد مهمی همچون چک های حقوقی تمرکز دارند. سایر افراد معمولاً نمیتوانند صفحه کامپیوتر و یا اسناد مهمی که بر روی آن کار میشود را در هنگام عبور ببینند. بیشتر کارمندان پیش از ورود در میزنند.
مطالعات مرتبط: پارتیشن های مجازی چه هستند؟
قرار گیری پارتیشن ها :
صاحب یک کسب و کار کوچک، ممکن است که با قرار دادن چند پارتیشن درمحیط های ایزوله، بتواند از مزاحمتها بکاهد. برای مثال، یک مدیر سطح بالا ممکن است که فضای بزرگی را داشته باشد که با یک راهرو از قسمت های دیگر جدا شده است. قرار دادن کارمندان یک دپارتمان در یک بخش مجزا نیز
میتواند از میزان مزاحمت ها بکاهد. این کارمندان دارای انعطاف پذیری بیشتری در صحبت کردن با یکدیگر هستند. در صورتی که فضا اجازه دهد، قرار دادن کارمندان یک دپارتمان در یک بخش مجزای ساختمان نیز ایده خوبی است.این امر باعث میشود که کارمندان بتوانند بدون آنکه مزاحم بخش های دیگر شوند، جلسه ای را ترتیب دهند.
ملاحظات:
کسانی که در پارتیشن کار میکنند، میتوانند برای کاهش صداها از گوشی، پنکه یا یک موزیک ملایم استفاده کنند. مدیران شرکتهای کوچک نیز قوانینی از جمله عدم استفاده از اسپیکر تلفن و حداقل سازی مکالمات شخصی را وضع کرده اند.همچنین به کارمندان میگویند که سطح صدای موسیقی را پایین نگه دارند. پارتیشن ها یک راه اقتصادی برای کارفرمایان برای استفاده بهتر از فضای موجود است. بنابراین شرکت های کوچک که کارمندان را برای حداقل سازی نوین آموزش میدهند، کارآیی بهتری دارند.
اطاقک مجازی چیست؟
یک کافی شاپ مکانی ایده آل برای قرار دادن پارتیشن های مجازی است.یک پارتیشن اداری مجازی برای ایجاد محیط کاری مدرن به کار  میرود. یک پیمانکار مستقل، کارمند بی واسطه یا کارگری که مرتباً سفر میکند، میتواند پارتیشن مجازی را در هر محیط کاری ایجاد نماید و تلفن های کاری مهم خود را بزند.حیله ای که در مورد ایجاد یک پارتیشن مجازی انجام گرفته است، ایجاد یک پارتیشن مجازی برای دور ماندن از سایرین ایده بسیار خوبی است.
تعریف پارتیشن اداری مجازی:
پارتیشن مجازی فضای مستقلی برای پیمانکار یا کارمند مستقل، بدون فضای کاری سنتی است. این پارتیشن اداری میتواند بسته به  نوع نیاز پیمانکار تغییر کند. یک کارمند مستقل که مسافرت کاری دارد، می تواند هر روز یک پارتیشن مختلف داشته باشد، درحالی که یک پیمانکار با کارهای مشخص، ممکن است تنها از یک فرم برای یک پارتیشن مجازی استفاده کند. یک فضای دفتر یک پارتیشن مجازی نیست، زیرا این فضا یک فضای ماندنی است که حرفهای ها میتوانند آن را هر روز بر حسب نیاز خود تغییر دهند.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction