No result.

 

 

دلیل علمی نصب آینه در آسانسور چیست؟

یکی از دلایل نصب آئینه بر دیوار روبروی کابین آسانسور، هشداری است به مسافر آسانسور، که قبل از اینکه قدم به داخل کابین آسانسور بگذارد، خود را در آئینه دیده و مطمئن شود که کابین آسانسور در آن طبقه وجود دارد.

چون بعضی از تعمیر کاران یا سرویسکاران آسانسور برای پاره ای از تست ها یا رفع ایراد نقص آسانسور مبادرت به غیر فعال کردن سیستم ایمنی کنتاکت های مسیر درب آسانسور می نمایند. (در مسیر کنتاکت های ایمنی پل قرار می دهند) در چنین شرایطی اگر فراموش کند این پل را بعد از پایان کار بردارد، سیستم ایمنی مدار درب آسانسور غیر فعال می ماند و در این شرایط اگر درب آسانسوری در طبقات باز باشد، به دلیل قطع سیستم حفاظتی، آسانسور حرکت می کند. (در صورتیکه پس از رفع عیب آسانسور، باقی ماندن پل در مدار ایمنی دربها کاری بسیار خطرناک و غیر اصولی می باشد.)

پس برای جلوگیری از سقوط ناخواسته به داخل چاه آسانسور، تا زمانیکه مطمئن از حضور کابین در طبقه نیستید، هرگز قدم به سمت داخل کابین پیش نگذارید.ژاپنی ها برای هشدار و توجه کاربران آسانسور، در طراحی داخل کابین، و در کف کابین آسانسور با نقاشی، شکل چاه آسانسور را در کف ترسیم کرده اند، و انسان ناخواسته، حتی با اطمینان از حضور کابین با دیدن نمای چاه آسانسور با ترس و دلهره و با احتیاط قدم پیش می گذارد. کف کابین آسانسور با طراحی چاه آسانسور، از ورود ناگهانی به داخل کابین جلوگیری میکند.

 

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction