No result.
شستشوی-مبل5

نحوه شستشوی مبل

مبل ها کثیف می شوند – این واقعیتی اجتناب ناپذیر در زندگی می باشد . خرده های مواد غذایی نیز به شکاف های مبل نفوذ می نمایند , نوشیدنی ها بر روی مبل ریخته می شوند . حیوانات خانگی نیز سطح پارچه های مبل را کثیف می کنند .خوشبختانه شستشوی مبل نسبتا آسان است  – همه شما به کمی زمان و مقداری تجهیزات شستشوی مبل عالی نیاز دارید .

اعمال قبل از شستشوی مبل

شستشوی-مبل

خرده های بزرگ کثیف را جاروبرقی بکشید . قبل از شستشوی مبل و حتی شستشوی فرش , ابتدا باید هرگونه باقی مانده ذرات روی سطح مبل و فرش را تمیز نمایید .
•    ذرات به شکاف های مبل در طولانی مدت نفوذ می کنند .
•    تمام سطوح بالشتک های مبل را به منظور شستشوی مبل , وکیوم نمایید .
•    بالشتک ها را از روی مبل بردارید و اساس مبل را وکیوم نمایید .

شستشوی-مبل2

از یک برس با موی زبر استفاده نمایید . اگر هرگونه نقاطی بر روی مبل دارای لکه و گرد و غبار سنگین بود , با استفاده از برس سفت , آن قسمت را برس بکشید تا گردو غبار جدا شود و سپس مبل را وکیوم نمایید . مبل را به منظور شستشوی آن با طراوت بمالید ولی دقت نمایید که آنقدر خشن نباشد که به الیاف پارچه مبل آسیب برساند .

شستشوی-مبل-قالیشویی
پرز و خز را ازبین ببرید . اگرچه برخی از شرکت ها محصولات خاصی را به منظور حذف خز و مو حیوانات به خانواده ها , ارائه می دهند .  جاروبرقی های عادی شما قادر نخواهد بود که خز و موی حیوانات را جمع آوری نمایند . از یک غلتک پرزگیر برای جمع آوری خز و پرزهایی که وکیوم کردن قادر به رفع آن نیست , برای شستشوی مبل خود استفاده نمایید .
•    طبق برنامه برای شستشوی مبل خود عمل کنید . به منظور جمع آوری کل موها و پرزها تمام سطح مبل را طبق یک شبکه سیستماتیک تمیز کنید تا هیچ پرز و خزی جا نماند .

شستشوی-مبل3
هر سطح سختی را به خوبی تمیز نمایید . بسیاری از مبل ها سطوح چوبی بی حفاظ یا از جنس مواد دیگر دارند و شما می خواهید مطمئن شوید که در شستشوی مبل هایی با این ویژگی  دقت لازم صورت می گیرد . شوینده ای را بیابید که برای شستشوی مبل و شستشوی فرش شما مناسب باشد .  اگر مبل شما سطحی با جنس خاص ندارد , شوینده های همه منظوره کفایت می کنند .
اگر اسپری شما , فضای وسیعی پاشیده می شود .می توانید اسپری را بر روی یک ح.له کاغذی بپاشید و به سادگی برای شستشوی مبل بر روی سطح بمالید . این امر مانع از این می شود که مواد شیمیایی ناخواسته بر روی سطحی از پارچه مبل پاشیده شود .
شستشوی-مبل4
پارچه مبل را تعیین نمایید . برچسب مبل خود را نگاه کنید تا متوجه شوید که از چه جنسی ساخته شده است . با استفاده از این دستورالعمل های برچسب , متوجه خواهید شد که از چه مواد شوینده ای استفاده نمایید .
“W” این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی مبل از مواد شوینده مبتنی بر آب به همراه جارو بخار استفاده نمایید .
“WS” این عبارت به این معنی می باشد که در شستشوی مبل مواد شوینده مبتنی بر آب به همراه جارو بخار یا مواد شوینده خشکشویی استفاده نمایید .
“S” این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی مبل تنها از مواد شوینده خشکشویی استفاده نمایید .
“O”  این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی مبل باید از مواد آلی استفاده شود , یعنی باید آب سرد در شستشوی مبل مورد استفاده قرار گیرد .
“X”  این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی فرش می توانید هم وکیوم نمودن و هم برس با موی زبر را به تنهایی استفاده نمایید یا از یک سرویس شستشوی حرفه ای استفاده از شامپو استفاده نمایید .
مطالب مرتبط :
•    شستشوی مبل با مواد شوینده مبتنی بر آب و یک جارو بخار
•    خشکشویی مبل
•    شستشوی مبل چرمی

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction