.

No result.

 

این نوع از عایق های حرارتی و برودتی لوله ای الاستومری STI FLEX که به شکل لوله ای می باشند (عایق لوله ای یا فوم لوله ای الاستومریک) جهت عایق کاری لوله های آب موجود در ساختمان ها، پاساژها، هتل ها و ...، لوله های سرمایش و گرمایش، لوله های 5 لایه مانند؛ سوپرپایپ و نیوپایپ، لوله های سبز و سفید رنگ، لوله های موجود در موتورخانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق های نسل جدید (فوم الاستومری لوله ای الاستومریک) جایگزین پشم شیشه و فوم های سفید رنگ بوده و در تمامی سایز و مدل ها موجود می باشند.

همچنین عایق های الاستومریک لوله ای STI FLEX دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که به شرح ذیل اعلام می گردد:


1-    سرعت اجرای بسیار بالا
2-    ضریب انتقال حرارت :        w/m.k    0.032  
3-    جاذب صدا (عایق صوتی)
4-    ضد آتش و نسوز
5-    مقاوم در برابر نفوذ آب و ضد رطوبت
6-    عدم ایجاد پوسیدگی در فضای بین لوله و عایق الاستومری

عایق لوله ای الاستومریک حرارتی یا فوم لوله ای عایق الاستومری STI FLEX با دانسیته بالا از پرت حرارتی و برودتی جلوگیری نموده و این نوع از عایق ها جایگرین عایق های سنتی و قدیمی در بازار گردیده اند. نحوه کار با عایق های لوله ای به این ترتیب می باشد که؛

ابتدا عایق لوله ای را از بغل به وسیله کاتر باز نموده (چاک می دهیم) سپس سطح لوله را با چسب مخصوص عایق الاستومریک آغشته می نماییم. در مرحله بعد عایق لوله ای را دور لوله انداخته، محل درز عایق را با همان چسب آغشته نموده و بعد بر روی محل درز عایق از نوارهای درزگیر مخصوص عایق لوله ای استفاده می نماییم. به این ترتیب عایق نمودن لوله های موردنظر به اتمام خواهد رسید.

عایق های الاستومری لوله ای شکل (فوم الاستومریک) یا فوم لوله ای عایق الاستومری لوله ای در مدل های: ساده، با روکش آلومینیومی 70، 130، 230 و 400 میکرون موجود بوده که نوع ساده آن برای محیط و فضاهای بسته و انواع آلومینیومی آن در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش های آلومینیومی، عمر مفید عایق را در برابر انواع شرایط جوی، اشعه UV خورشید و ... بالا برده و به آن استحکام و زیبایی خاصی می بخشد.

 

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction