No result.

.

 

 

ویژگی های چوب پلاست (چوب پلاستیک)

چوب پلاست

 100 درصد مقاوم به آب و رطوبت

با خيال راحت ميتوانيد چوب پلاست(wpc) را در محيطهاي مرطوب و نم دار استفاده کنيد چرا که وجود پلاستيک و فشر دگي زياد wpc  و ترک نخوردن در طول زمان آنرا از آثار مخرب رطوبت حفظ ميکند.

100 درصد مقاوم به موريانه و حشرات

هيچ حشره ايي علاقه به خوردن و مصرف پلاستيک ندارد و اين همان دليلي است که در کنار فرمولاسيون مخصوص ضد موريانه، wpc را از گزند حشرات حفظ ميکند.

مقاوم به آتش

wpc بدليل چگالي و واستفاده از مواد کند سوز کننده، بسيار ديرتر از حالت عادي شعله ور ميگردد.

بدون مواد سمي

بهتر است بدانید mdf تا زمانی که در طبیعت موجود است از خود گاز سمی از چسب اوره فرم آلدیید متصاعد می کندکه سرطان زا می باشد ولی 
فرمولاسيون wpcدر خود هيچ ماده سمي را جاي نداده و به همين علت است که اين محصول سبز بوده و براي تمام اعضاي خانواده مناسب مي باشد.

حفظ جنگلها و درختان

ما براي تولید wpc از سر شاخه خرما استفاده می کنیم که از دو جهت دارای مزیت است 1 استفاده از مواد ضایعاتی که در منطقه سوزانده می شود 2 مقاوم به آب بودن ذاتی  سرشاخه خرما.که این مهم باعث جلوگیری از قطع درختان و در نتیجه کم شدن گاز های گل خانه ای که دلیلی بر گرم شدن زمین می باشد  شده است.

بازيافت

95 درصد از مواد اوليه wpc از منابع بازيافتي است و اين بدان معني است که نه تنها درختان بخاطر چوبشان از بين نميروند بلکه پلاستيک نيز براي توليد اين محصول بازيافت ميگردد. براي هر تن از اين محصول 450 کيلوگرم پلاستيک و 500 کيلوگرم خورده چوب بازيافت ميگردد.

زيبايي و گرمي چوب طبيعي

wpc با داشتن چوب طبيعي در خود همان گرمي و زيبايي و حس چوب طبيعي را در کنار محاسن پلاستيک برايمان به ارمغان مي آورد. بنابراين ميتوان همزمان با استفاده از wpc  هم زيبايي و گرمي چوب را داشت هم مقاومت پلاستيک به شرايط جوي.

فناوري پيشرفته

wpc کامپوزيتي است که در نهايت دقت طراحي و توليد ميگردد. فرمولاسيون کاملا علمي آن که توسط مراکز معتبر تاييد شده آنرا از ديگر رقيبان خود متمايز ميسازد. 
تمايز wpc از ديگر رقيبان خود بدليل حساسيت ما در طراحي محصولاتي استثنايي با کيفيت بسيار بالا ميباشد . دلايلي که اين کامپوزيت را از ديگر رقيبان متمايز ميکند استفاده از فناوري هاي پيشرفته توليد و فرمولاسيون ميباشد.

مقاوم به ترک و قارچ و نفوذ آب

چگالي بالاي wpc  و فشردگي آن به سادگي جلوي نفوذ آب و ريشه هاي قارچ و کپک ها را ميگيرد.در نتيجه ي فشردگي و چگالي بالا محصولي است سخت و محکم که ميتوان با اطمينان از آن استفاده کرد.

بدون نياز به نگهداري!!!!!!wpc

تقريبا نياز به هيچ گونه نگهداري ادواري نداشته و اگر بطور مرتب با آب و يک شوينده سبک شسته شود تا سالها زيبايي و جلاي خود را حفظ خواهد کرد

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction