No result.

 

ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی و چاپ کارت ویزیت

معمولا در طراحی و چاپ کاتالوگ خلاصه ای از نام و عملکرد کارخانه تولیدی و شناساندن فعالیت ها و معرفی امتیازات و رتبه های تولید و همچنین معرفی هر چه بیشتر در خصوص بهترین ساخته ها و خدمات شرکت بیان می شود. اطلاع رسانی و دادن آکاهی به مخاطبان و مشتریان جهت مشخصات فنی و قابلیت های خاص و وجه تمایز محصولات جدید نسبت به تولیدات مشابه و گذشته نیز از جمله ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ می باشد. تقریبا وجود تصاویر و متن نوشتاری در طراحی و چاپ کاتالوگ قدرت تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطبان تا حدود زیادی آسانتر می نماید، طراحی و چاپ کاتالوگ در واقع دید مقایسه ای بین چند محصول معرفی شده را از جهت مدل، کیفیت و کارایی و حتی هزینه برنامه ریزی شده برای خرید در مخاطبان محصولات معرفی شده خود ایجاد می کند.

طراحی و چاپ کاتالوگ

ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ:

  • امکان مطالعه آن در زمان کوتاه و قابل حمل بودن برای مخاطبان.
  • برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان و مخاطبان.
  • ترکیبی مناسب از تصویر و متن در جهت شناخت و آگاهی بیشتر مخاطبان.
  • امکان چاپ در هر یک از حالتهای تک رنگ، دو رنگ و یا چهار رنگ.
  • انتقال اطلاعات در طراحی و چاپ کاتالوگ نسبت به پوستر، تراکت و حتی طراحی و چاپ بروشور، فراتر و گسترده تر می باشد.
  • امکان خلاصه گویی و پرهیز از هر نوع افراط در توضیحات بیشتر در طراحی و چاپ کاتالوگ

 در طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ بروشور باید دقت کنیم که هدف از چاپ این نوع از خدمات چاپ و تبلیغات چیست؟ و مخاطبان ما چه کسانی هستند، پیام اصلی ما چیست؟ و چه اطلاعاتی را باید برای لحاظ کردن در متن انتخاب کنیم. در طراحی و چاپ بروشور و طراحی و چاپ کاتالوگ همواره باید خود را در جایگاه مخاطبان آن قرار دهیم، و اطلاعات باید کاملا به ترتیب اهمیت و بسیار ساده و صریح و خوانا ارائه شوند. کلیه تصاویر انتخابی حتما باید با متن مورد نظر هماهنگ باشد و حتما باعث تقویت جلوه بصری صفحه شود.

 در حال حاضر برج بهارستان با ارائه مدرن ترین و با کیفیت ترین خدمات چاپ و تبلیغات ( طراحی و چاپ کاتالوگ، طراحی وچاپ بروشور، طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت و سربرگ، انواع فاکتور و اعلامیه ها و ...) آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان  و قبول کلیه سفارشات شما ،  همواره  به بهترین شکل ممکن می باشد.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction