.

No result.

 

 

 

تابلو سازی حروف برجسته جهت فضای داخل و یا خارج استفاده می شود و انواع جنـس تابلو سازی حروف برجسته از برنـج ،استیل ،استیل طلائی ، آهن ، پلکسی گلاس و چلنــیوم (آلوراپید) می باشد.حروف برجسته می تواند بر روی هر زمینه نصب شود و قابلیت تعبیه نور از جنس ال ای دی و یا نئون شیشه ای را دارا می باشد.

تابلو سازی چلنیوم(چنلیوم) Channelume :

سازنده تابلو سازی حروف برجسته چلنیوم
» تابلو سازی حروف برجسته چلنیوم، نوعی حروف برجسته با لبه هــای آلومینیومی و رویه طلـق یا همان پلکسی گـلس است که به دلیل ضد زنگ بودن آن مناسب هر نوع شرایط جوی و آب و هوایی می باشد، در داخل حروف چلنیوم از لامــپ های اس . ام . دی (SMD) و ال . ای . دی (LEDD)استفاده می شود.

تابلو سازی حروف برجسته چلنیوم-ساخت تابلو سازی چنلیوم
» اس . ام .دی (SMD) بدلیل پر نور بودن و همچنین ضــد آب بودن مناسب تر از ال . ای . دی می باشد . از مهمترین قسمت های تابلو سازی ، نــور آن می باشد که باید دقت بیشتری در هنگام نورپردازی شود نصب آسان ،مصرف بسیار پایین برق ، پخش منــاسب و گسترده نــور ، خامـوشی کمتر و … مزیت های لامپ اس . ام . دی نسبت به لامپ های ال . ای . دی هستند.
» منبع تغذیه مورد استفاده این لامپ ها ترانس ۱۲ ولت می باشد.
آلومینیوم مصرفی که (تابلو سازیساز نامــور) برای ساخت تابلو سازی حروف برجسته چــلنـیـوم در نظر گرفته است آلومینیوم اسپـــانیایی با برند آلــوراپـید، طلق یا پلکسی تــایوانی و لـامـپ اس . ام . دی کره ای با گارانتی می باشد که همگی از بهتربن برند های موجود در ساخت تابلو سازی حروف برجسته می باشد..

تلفیق حروف برجسته چلنیوم پلکسی تلقی
مــزایــــای تابلو سازی حروف برجسته چنلیوم (چلنیوم) :
۱- عـمـــر طـــولـانــی
۲- نمـــای منحصربفرد و در رنگبنــدی های متنوع
۳- قابلیت انعــطـاف به هـــر شـــکل و هر اندازه نسبت به طـرح
۴- مستحکم در مقابل سرمــا ، گرمــا و باران های بیش از حد
۵- قـــابـل شستشـو

http://perkasco.com/

تابلو سازی حروف برجسته

ساخت تابلو سازی برجسـتـه پـلـاسـتـیـک ( پلکسی گِـلَس ):

تابلو سازی حروف برجسته پلاستیک-پلکسی

تابلو سازی تبلیغاتـی برجسته پلکسی(Plexi Glass) تمامی خصوصیات حروف برجسته چلنیـوم را دارد, تنها تفــاوت آن در جنس لـبـــه حروف می باشد که در عوض آلـــیاژ آلومنیومی که در تابلو سازی چلنیوم وجود دارد، از لبـــه پلاستیــکی شفاف پلکسی استفاده می شود و این امر باعث شده تا تابلو سازی برجسته پلکسی گِـلَس متقاضیان ویــژه خود را داشته باشد.
» چرا که در چلنـیوم تنهــا داخــل حــروف روشن می شود و کنـــاره ها لبه آلومنیومی اجازه عبــور نــور را نداده و این جلــوه خاصی به تابلو سازی چلنـیوم خواهد داد. اما در تابلو سازی پلکسی کل قسمتهای حــروف روشـن می شود.
تفــاوت حروف برجستـه چـلنیوم و آکرلیک(پلکسی گلاس)
ساخت حروف برجسته پلکسی
در تابلو سازی چلـنیـوم بخش داخل حروف روشن می شود و لبــه های آلومینیومی اجازه عبور نـور از کناره ها را نمی دهند؛ اما در تابلو سازی پلکسی گلس کل ابعاد و وجوه حروف روشن می شود. در واقع این  تفاوت بازر تابلو سازی حروف برجسته چلنیوم و تابلو سازی حروف برجسته پلکسی می باشد.

ساخت حروف استیل با نورپردازی SMD
۱٫ متریال سطح رویـه کار:
رویه کار از جنس استیل خش دار(مات) یا براق می باشد، که قبل از لبه دادن به حروف برای شیک شدن بیشتر کــار ، دور حروف بوسیـله لیزر برش داده میشوند.

حروف-برجسته-فلزی-استیل-نور LED
۲٫ متریال دور حروف:
برای برجسته نشان دادن حروف نیاز به تسـمه کشی می باشد که دور تا دور حروف را در زاویه نــود درجـه باید با ابزار مخصوص، نــوار را به حروف ساخـته نبش داده شده اتصال داد. نوع نوار استفاده شده در حروف استیل نیز جنس استـیل میباشد که می توان به وسیله پــایه ‌های مخـصـوص با فــاصلـه از سطح کار نصـب شود.
۳٫روشنــایی:
برای زیــبا جلوه دادن حروف استیل می توان در داخل حروف از SMD استفاده کرد که در حال حاظر انواع مختلف لامپهای LED دربازار ایران موجود است . LED (SMD) ها میتوانند هم بصورت تک رنگ و هم بشکل هفــت رنــگ باشند که انتخاب آن بسته به سلیقه مشتری متفاوت خواهد بود و برای جنس زیر کار می توانPVC یا.. که استفاده از آن بستگی به محل نصب دارد؛ بکار برد. برای جلوگیری از اتصــال احتمــالی و آتش‌سوزی، داخل حروف قبل از مونتــاژ و نصب LED از جنس فوم استفاده می نمایند. می‌توان برای روشنایی به جای LED ، از پـرژکتورهای دلخواه با شعــاع‌های نــوردهی مختلف نیز استفاده کرد.

http://perkasco.com/

تابلو سازی حروف برجسته

ساخـت حـروف برنجی یا مسـی :
۱٫متریال سطح رویــه کـار:
رویه کار از جنس بـرنج یا مس است.
۲٫دور حـروف:
برای برجسته و زیبا نشان دادن حروف مانند حروف استیل نیـاز به تسمه کشی می باشد که دور تــا دور حروف را در زاویه نـــود درجه باید با ابزار مختلفی ،نوار را به حروف ساخته نبش داده شده متصــل نــمود.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction